Często zadawane pytania (FAQ)

Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

Jeśli uważasz, że towar posiada wadę, możesz zareklamować go w ciągu 2 lat od daty zakupu. W tym celu pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj go, wypełnij i dołącz do przesyłki z reklamowanym produktem. Przesyłkę wyślij na adres naszego sklepu stacjonarnego Athletic Sport: Batorego 81, 65-735 Zielona Góra.

Pamiętaj o załączeniu paragonu!

Formularz reklamacyjny

Na jaki adres wysłać reklamację?

Prosimy o wysłanie paczki z załączonym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres:

Athletic Sport
Batorego 81, 65-735 Zielona Góra

Co zrobić jeśli zgubiłem paragon?

W razie zagubienia dowodu zakupu wypełnij oświadczenie o zagubieniu dokumentu fiskalnego i dołącz je do paczki z reklamacją.

Oświadczenie o zagubieniu dokumentu fiskalnego

W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Decyzję otrzymasz w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji

Gdzie znajduje się numer paragonu?

Numer paragonu znajdziesz w prawym dolnym rogu paragonu (przykładowo C00001/2023)

Zwroty

Jak wykonać zwrot?

Jednak przydałby się większy rozmiar? Nic straconego. Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, możesz dokonać tego w ciągu 14 dni od daty zakupu. W tym celu pobierz formularz zwrotu towaru, wydrukuj go, wypełnij i dołącz do przesyłki ze zwracanym produktem. Przesyłkę wyślij na adres naszego sklepu stacjonarnego Athletic Sport: ul. Batorego 81, 65-735 Zielona Góra

Pamiętaj o załączeniu paragonu!

Formularz zwrotu towaru

Na jaki adres wysłać zwrot?

Prosimy o wysłanie paczki z załączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres:

Athletic Sport
ul. Batorego 81, 65-735 Zielona Góra

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Staramy się jednak wykonywać je od razu po otrzymaniu przesyłki.

Co zrobić jeśli zgubiłem paragon?

W razie zagubienia dowodu zakupu wypełnij oświadczenie o zagubieniu dokumentu fiskalnego i dołącz je do paczki z reklamacją.

Oświadczenie o zagubieniu dokumentu fiskalnego

Czy mogę zwrócić uszkodzony/używany przedmiot?

Nie, zwracane przedmioty nie mogą być uszkodzone ani nosić śladów użytkowania. Zawsze jednak możesz złożyć reklamację.

Produkty dodane do ulubionych
Produkty do porównania

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.